arrow_drop_up

Met spoed een lasbedrijf nodig?

  

Staat er een machine stil omdat er een onderdeel is gebroken?
Vliegtuig onderdeel kapot en moet die kist de lucht weer in?
Haalt u een deadline niet?
Heeft u ziek personeel?

Hoe werkt een spoed aanvraag?

  

Spoed kost altijd meer, maar u kunt er wel van op aan dat wij u altijd en overal op kort termijn kunnen helpen met het oplossen van een las probleem.
U betaald onze allround specialist, de kosten voor extra ingehuurd personeel om de specialist op uw spoedklus in te zetten en de kosten voor de tijd om dit te regelen.

Op een spoedopdracht gelden uitzonderingen op onze algemene voorwaarden, één van deze voorwaarde is dat de betaling vooraf op onze bankrekening word overgemaakt en wij pas definitief plannen als dit zichtbaar is. Deze voorwaarde bestaat omdat wij zelf hoge kosten moeten maken voor het plannen en niet het risico willen lopen van onbetaalde annulering.

Weet u na het lezen van bovenstaande zeker dat het spoed betreft?

  
  • Beschrijf in een email duidelijk wat de aanvraag inhoud en voeg altijd foto's en/of tekeningen bij.
    Hoe meer info wij krijgen, hoe sneller wij u kunnen helpen en kunnen schakelen.
    Vermeld de datum waarop u uiterlijk geholpen wilt worden, of waarop u het product kunt brengen en uiterlijk het product terug wilt ontvangen.
    Hoe sneller hoe duurder, kies daarom een uiterlijke datum en tijd waarop wij onze offerte kunnen baseren.
    Stuur de email naar spoed@lasklus.nl
    U krijgt automatisch een email bericht terug met het dienst telefoonnummer en de vraag om aanvullend een sms bericht te sturen met daarin SPOED + uw email adres, op deze manier zien wij nog sneller dat het een spoedaanvraag betreft.
  • Wij beoordelen de aanvraag en sturen een bericht terug met de vraag om meer informatie of de mededeling dat u binnen een bepaalde tijd een offerte kunt verwachten.
  • U ontvangt de offerte met mogelijke datum/tijd van uitvoer, doorgaans heeft de offerte een zeer kortte geldigheidtermijn, na het verlopen van de termijn moeten wij de offerte opnieuw berekenen.
  • Na ontvangst van de getekende offerte (uw akkoord) krijgt u van ons een factuur met uiterste betaaltermijn. Na ontvangst van de betaling word de aangeboden planning definitief en zullen wij op afgesproken datum en tijdstip de klus uit voeren.